Koncerter

Fredens Kirkes musikudvalg bestræber sig på at arrangere et bredt udbud af koncerter med vidt forskellige stilarter og genrer. I kalenderen her kan du se mere om, hvad vi inviterer til. Klik på overskrifterne for at læse mere ...

Kommende koncerter

22 sep

Koncert Dyvohray fra Ukraine

Søndag 22. september kl. 14:00 - 15:30

22 okt

50'er-koncert

Tirsdag 22. oktober kl. 19:30 - 20:30

8 dec

Julekoncert

Søndag 8. december kl. 14:30 - 15:30

11 dec

Julekoncert Caroline Henderson

Onsdag 11. december kl. 20:00 - 21:00

Bestilling af billet til 50'er koncert d. 22. oktober 2024

Bestilling er bindende. Der betales med MobilePay eller kontant.

Bestil din billet til 50'er-koncert i Fredens Kirke. Navnet hentyder til prisen og ikke musik-genren, som man kunne tro.

Billetten koster 50 kroner.

Til disse koncerter afslører vi ikke hvem, der kommer og spiller. Men at der er nogen, der spiller, garanterer vi.

Kirkerummet fyldes med caféborde og der er mulighed for at købe kaffe/the, øl/vand/vin. Der kan betales med MobilePay eller kontant.

Angiv om du vil betale kontant eller på MobilePay (81718 mrk. 50er aften).
Ønsker du flere end 8 billetter så henvend dig på kirkens kontor.
Ved udfyldelse af denne formular giver du dit samtykke til, at vi må opbevare dine kontaktoplysninger. Vi sletter dem igen, når det arrangement du er tilmeldt ved Fredens Kirke er afsluttet eller hvis du beder os om det.
Du giver hermed dit samtykke til at vi må sende dig en bekræftigelse pr. SMS eller mail om køb af billet til det arrangement du er tilmeldt.